een betere online vindbaarheid
Online vindbaarheid is jouw doel. Je beheert een klein of middelgroot bedrijf en je hebt een visie, een droom. Je werkt toegewijd aan jouw onderneming. Je biedt uitzonderlijke producten of diensten en lanceerde al een prachtige website waarop het allemaal staat uitgestald. Toch is er een uitdaging. Als je online zoekt op jouw bedrijf, vind je het niet terug. Je weet zeker dat je goed gevonden zou moeten worden, maar het lijkt net alsof je er niet toe doet.
Één klik verwijderd van jouw welverdiende omzet
Iedereen zit tegenwoordig online. Geen twijfel dat jouw potentiële klantenkring gewoon binnen handbereik ligt. Je bent in principe maar één klik verwijderd van die welverdiende omzet. Je bent dan ook vastbesloten om met jouw prospects in contact te komen. Het frustreert je flink dat jouw online vindbaarheid zo tegenvalt. Dus je gaat zoeken, bijvoorbeeld op ‘SEO hulp voor kleine ondernemers’. Er komt van alles langs en veel klinkt goed. Maar hoe weet je nou dat de SEO copywriter en online tekstschrijver die je vindt, zijn wat je zoekt? Want dat deze goed zijn in webteksten optimaliseren, geloof je wel. Maar begrijpt zo’n SEO specialist jouw bedrijf voldoende? Komt er meetbaar resultaat? En is het een beetje prettig samenwerken? Ik ben niet van de korte klap. Dat komt mooi uit, want SEO levert op de korte termijn niet bijzonder veel resultaten, al heb ik het gezien: dubbele cijfers in de eerste maand. Maar over het algemeen geldt: je kunt voor SEO in korte tijd een goede basis leggen, maar voor echt resultaat moet je het blijven bijhouden. Dus dat doe ik, de SEO copywriter die jouw website langzaam maar zeker opstuwt in de resultaten. Meer weten over mij en mijn ervaring, klik dan op de links.‘SEO hulp voor kleine ondernemers’
Goed werk met een persoonlijke benadering
Online vindbaarheid: voor de langere duur
Online opvallen op jouw manier
dienstverlening online vindbaarheid
Je hebt best een goede website, maar voor je gevoel ben je niet goed vindbaar. Hiervoor bied ik standaard ondersteuning op basis van vijf componenten.
copy
Goede, heldere (web)teksten, die precies staan voor wat jouw bedrijf doet. Duidelijk, toegankelijk en overtuigend. En herkenbaar voor jouzelf.
seo
Doorlopende controle op de effectiviteit van jouw webpagina’s en webteksten. Bieden ze wat mensen zoeken? En zoekt men wellicht naar onderwerpen waar jij op in kunt spelen? Heel belangrijk: hier geen copy die lijkt op een invuloefening, maar seo-teksten die klinken zoals jij bént.
wordpress
Heb jij een website die draait op WordPress? Fantastisch, dan kan ik het beheer voor jou doen. Van webteksten tot seo en van updates tot back-ups. Je hebt er geen omkijken naar.
En als zich een kans aandient, is deze snel omgezet in een online bericht of een actie.
google analytics
Meten is weten. Ook op jouw website. Door het dashboard goed in te richten, krijg je vanzelf inzichtelijk waar online voor jou de kansen liggen. Zelfs offline kun je hier vaak iets mee, zoals een aanpassing of introductie van product-marktcombinaties.
sociale media
Afhankelijk van jouw product en/of dienst, is het zinvol om aanwezig te zijn op Linkedin, Instagram, of Facebook. Of alle drie.
Ik richt accounts (beter) voor je in en sluit ze goed aan op de rest van jouw bedrijfscommunicatie. Want die moet in de volle breedte uiteraard dezelfde boodschap uitzenden!
Let's go!
Aan de slag? Laten we dan gauw kennismaken.