van wát naar waaróm

Jouw onderneming succesvol in de markt zetten, begint bij jouw eigen ondernemerschap. Het zijn immers jóuw visie, jóuw missie en jóuw passie die aan de basis van jouw bedrijf liggen.

Vertel waarom jij doet wat je doet en jij onderscheidt je effectief van elke concurrent.

Succesvol zakendoen gaat niet alleen over een relevant aanbod tegen een acceptabele prijs. En ook niet per se over hoeveel reclame je maakt. Mensen willen vooral jouw klant worden als dat wat jou drijft als ondernemer, aansluit bij hun eigen wereldbeeld. Dit gaat dus niet zozeer over wat je doet (je product of dienst) of hoe je het doet (jouw aanpak of methodiek), maar vooral over waaróm je het doet.

Om hier inzicht in te krijgen, heb ik de kernwaardenscan ontwikkeld. Deze methode geeft je concrete handvatten, waarmee jij jouw onderneming op jóuw manier vormgeeft. Zo creëer je het beste fundament voor jouw succes.

OnderscheidendeZaken Meer weten over de kernwaardenscan, kijk hier >